Saturday, June 4, 2011

balik ke sarang .

cari duit dengan churpchurp sambil berblogging :D

malam ni aku start perjalanan balik ke sarang .

jauh perjalanan aku. beratus2 kilo meter. makan masa 8 jam . jalan pulak malam2 . gelap . tapi aku suka !

aku xsuka naik burung pegi balik sarang. mmg cepat sampai tapi aku xenjoy . xsempat panas punggung da sampai. ape ke hal best nye cmtu . baik la aku naik gajah . lambat smpai pun aku boleh enjoy. tengok2 pemandangan, cari2 hantu kt celah2 pokok2 pisang kt tepi2 jalan tu. haha . selama 8 jam tu aku boleh ulang 67 lagu sebanyak 6 kali tanpa henti. mmg berasap telinga nanti . tapi nk wat cane, aku suka camtu drp naik burung yg xsempat nak lelap dah kne turun .

dulu aku penah jugak la naik ulat . lambat siot ! melampau2 la pulak lambatnye. naik kul 7 mlm sampai 12 tgh hari .haaa. camtu pun aku xsuka gak . dah amek masa tido tengah hari aku. nnti aku jadi makin letih. sekali je la aku naik. mmg la naik ulat plg selamat sbb satu, dia slow dan kadar kemalangan tu jarang2 gila melainkan ulat berenti tgh2 jalan sbb lapa xpun kaki tersekat ngn pape .

kla nak naik lembu tu, boleh je tapi sape nk drive? aku xboleh drive lagi. lesen xbuat lg lagipun gila apo aku nk drive lembu jauh2 . mau kne pelempang ngn mak aku lerrr.

aku takut jugak naik gajah. kla tibe2 dia rase nk joging ke, rase darah muda mencanak2 naik, mampus dia lari laju2 tak ke naya aku nnti. tapi, ajal maut Allah punya keje. yg penting, aku percaya hidup mati aku kt tangan Dia . tapi, yela kan percaya je pun xboleh jugak. kene la berikhtiar jugak. sekurang2nye berdoa mintak2 dijauhkan yg xbaik tu kan .

eh eh, tadi kan aku pegi jalan2 jap ngn mak aku . pastu mase mak aku nga belek2 bag tangan kat market tadi ade la kan sorang gadis ayu cantik tangok aku. semacam gila bahasa mata dia. dia tengok aku atas bawah. heh, kau nape hah? sakit mata ke tengok aku pakai xcool cam kau. hekeleh . pakaian mcm kau aku takat buat sapu lantai jo kott. dah la ketat pendek , seksi la senang aku nk cite. aku plg geram tgk jeans dia tu. rase cm nak toreh2 je jeans tu bagi masuk angin sket. hari ni panas sangat . tengok dia, makin hott lak aku rase. haha
err. gadis ayu seksi manis melentik ni xde kaitan ngn kisah gajah aku nak naik malam ni .

sorry ye korang aku bukan jenis suka letak gambar2 comel2 sbb aku malas nk search gambar2 then copy, then paste then tu then ni. kla aku rajin , aku letak la gambar .

doakan keselamatan kita semua dunia akhirat . amiin .


be a prince/princess of cuteness . auww


pamper yourself at SPA :)

No comments: