Monday, June 20, 2011

pemandangan sekitar mata aku .





yo ! aku ni lelaki tapi tu la, tuhan tersalah masukkan aku dalam badan pmpuan. erkkk.










ehem. tadi aku pegi pasar seni yg femesnye orang panggil central market. aku xknl central market. aku kenal pasar seni je. [padahal same je. haha]

okay la. aku sbnarnye nk cite pasal ape yg aku nampak dan aku pikirkan dan aku imaginasikan.
macam neh. aku jumpe dalam 3 4 orang pengkid/tomboy tadi.

pengkid : prmpuan yg menyerupai lelaki dan kadang2 mmg nmpak pd mata kasar lelaki !
tomboy : perangai kasar2 , pakai pun gaya lelaki tapi masih ade sifat kewanitaan yg terselindung.

tu definisi ikut sel sel otak aku la. korang punye definisi aku xtau. meh aku nak cite ape kes ngn diorang ni. aku perhatikan setiap sorang tu . pergerakan badan, kepala, gaya percakapan, keberanian, gaya pandangan, gaya kenyit mata, gaya flip rambut, gaya gosok perut, dan pergerakan tangan. ape yg aku dapat dan boleh aku rumuskan, diorang bertindk sebagai seorang lelaki di dalam tubuh wanita tapi disebabkan nk bagitau orang ramai yg dia lelaki, dia kne buktikan dengan pergerakan dan sume2 perbuatan dia. tapi malang.

ade satu bende yg membuatkan diorang xboleh jadi lelaki. yg tang jantina tu mmg xleh tuka la. kla tuka sekali pun, mampuih hang berdosa besaq. meh la nk gtau ape yg menyebabkan diorang xboleh jadi lelaki dan nampak sangat pmpuannye.

perlakuan diorang over drp lelaki. seriusly. aku dah perhatikan ramai gile pengkid/hardcoretomboy yg berusaha membuktikan yg diorang ni lelaki tapi diorang tak boleh tipu aku. mata aku mampu melihat segala2nya. haha

aku xreti explain mcm mane nk tgk keoveran diorang tu tapi kla korang nak tau, korang perhatikan setiap perbuatan diorang . kla tgk sorang pengkid/hardcoretomboy mmg kurang nampak. cuba tgk bnyk2. dalam sehari kua bjalan tu, cuba cari dalam 2 3 orang pastu buat observation. u'll see it. haha

kla diorang bace ni, mampus aku kne sumbat dlm peti surat nnti. haha










ni dani shay. kla korang bukak youtube, search dia. justin bieber looks like HER.
dia ni pmpuan and she looks fine to be a woman. xde pun dia kecoh2 nak jadi lelaki.


haha. aku dah membebel gila sebab bengang ngn utusan sengal cakap maahad tahfiz ajar budak2 jd pengganas. mmg aku pengganas. aku pengganas ngn orang yg suka curi duit rakyat yg susah !
kerajaan bodoh ! haha. amek kau sbijik.

No comments: