Monday, June 20, 2011

muet/pp dan hari bapa










mpm saje buat aku cuak smlm. sengal betul. aku bukak sbb nk print slipp pp tu ttbe xleh access dah sbb tarikh dah tutup. arghhhhh !!!! gila baban aku camni.

pastu kwn aku saje sedapkan hati aku dia kate mybe pp tu xgune kot. slip muet/d tu lg pnting yauww. aku pun dsebabkan dah cuak tahap beben , aku percayalah kata2 dia. aku paksa jugak sel sel otak aku terima kata2 beliau. lastly, aku selamat main game dengan aman. haha

sbnrnye aku belek2 belog orang aku tengok sume post pasal hari bapa, hari abah, hari ayah, hari daddy, hari papa, hari suami mak kau.

aku penah post pasal hari ibu [ni gara2 nak ikut trend belog2 orang. kla x, aku pun xpost gak ] tapi bagi aku, aku xnak post pasal hari ayah kat cni sbb aku cintakan ayah aku sejak lahir dan sampai bila2. xnak la kan heboh2 sal buah hati aku yg hensem kan. haha
*korang yg post sal hari bapa, jgn la terasa sbb ni citarasa dan selera aku. heheLink

tu je aku nak bagitau. haha

meh kita same2 doakan mak ayah kita sentiasa sihat sejahtera dan sentiasa dilimpahi rahmat serta diletakkan dalam golongan yg soleh solehah. aminn


ni lagu yusuf islam atau anma asal beliau cat stevens. father and son.

No comments: