Sunday, May 8, 2011

churpchurp neh

hey .

dah tau kan aku join churp2. xtau? xbace post aku xlepas la tu. neh aku bg link . aku saje je join. xbniat nk duit pun * heh, ayat same mcm yg hari tu. haha

ni aku nk cite pasal salah satu drp pe yg aku share. ni iklan sal budak DiGi dah buat yg korang boleh surf FB ( face book ) tiap2 hari tiap2 mase xtido pun xpe dengan harga sringgit sehari. korang nk bersuka ria dengan kwn2 boleh la ni dimana2 sahaja tanpa perlu korang bukak laptop/pc pastu terhegeh2 lak cari wifi . kla broadband tu xbbayar, nanges xblagu la korang. haha

tapi, korang kne la gne num DiGi. kla gune num celcom, maxis xboleh. jadi kla korang nk langgan neh, pastikan korang bela budak DiGi kuning tu dulu ok. kla korang berminat, klik neh DiGiFBanniversary

dan dan. kla korang nk jd churper mcm aku dan berpromote kt belog korang, FB korang , Twitter korang, ym, skype sume2 lah korang klik neh [jadichurperthemorethemerrier] dan sign up. pastu beresss !

ok. selamat berenjoy.


p/s : korang nk langgan yg FB tu gunakan utk kebaikan tau. jgn hengat nk bergossip a.k.a mengumpat je. dosa kang .









budak DiGi nga jalan2 ngn abg angkat DiGi dia. hepi sungguh !

No comments: