Tuesday, April 26, 2011

i'm tired - justin bieber

tu lagu baru bieber yg korang xkan mampu dgr sampai kiamat.

aku letih jalan2 kat belog orang. da la belog2 orang dewasa. mmg open gila2 la kata2 tu . malu aku. tapi aku suka baca belog orang tua sbb diorang xcakap pasal beliebers (bieber's fans )yg ntah ape ape macam bangang joget2 xsedar diri nak mati bila2. aku xkutuk bieber dan aku xkutuk peminat bieber yg baik (korang yg hanya dengar lagu, tiap2 hari tenung poster bieber tu aku kategorikan baik la jugak . heheh )

yg aku bengang yg macam beruk makyeh terkinja2 pastu jerit2 macam kne rasuk. heh, drp korang terkinja2 tu, baik la korang pegi bersihkan kwsn skola ke, kwsn msjid ke, halaman rumah, kwsn taman permainan, sapu sampah ke. banyak faedahnye. pastu yg menjerit2 mcm orng xabs belaja tu baik la korang g hafal pape. quran ke, buku skola ke. ingt biologi , chem, physic tu senang sgt ke hah? ingt, jgn perasan pandai sbb ALLAH boleh tarik ilmu dan kepandaian tu bila2 masa.

nape aku xsalah kan bieber? kan bieber punca jadi mcm ni. heh. suka hati dia lah nak watpe pun. nak minum susu sambil menyanyi ke, nak menulis sambil bercakap ke, suka hati dia la. yg korang2 gatal nak idolakan dia tu apesal? dia blaja tinggi ke? dia pandai? dia baik? dia peramah?

arggghhhh!!!! aku benci peminat bieber yg sanggup jual maruah sbb minat gila kt bieber. pegi jalan daa !

aku xjeles sbb aku tau jalan hidup aku dan aku minat sorang je. aku minat , aku minat , diri AKU sendiri sbb aku admire aku. haha

kan best kla minat diri sendiri. aku nak joget pun xdenye nak joget dpn org ramai hanya smata2 nak bgi org yg kita minat tgk. dsbbkan aku minat diri aku sndiri, sgl persembahan aku, joget2, nyanyian, sume2 yg aku buat aku tujukan utk diri aku. xdenye nak pening2 org yg aku minat tu layan aku ke x sbb aku tau mesti confirm aku akan layan.

genius x aku? korang jangan jeles ! haha





hai awak, saya minat awak. ni bunga ni, saya nak bagi kat awak. awak ambik ye. awak simpan tau. saya petik kat gunung himalaya. awak kene jaga betul2 tau. letih saya mendaki. fuhh.. letih tau. ok la awak. bubye awak. awak ambik tau tau. tata~









ya ALLAH, jauhilah keluarga, sahabat2, rakan2, kawan2, saudara2 seIslam, kaum kerabat, keturunan aku drp jadi peminat dan pemuja manusia yg serba kekurangan yg menyokong maksiat . amiin


p/s : teringin jgk nak merasa kipas-bieber-tak-mati-mati komen. xpun kutuk aku. sbb aku nak tnye nape minat bieber. aku berkeinginan nak tahu !!!!

2 comments:

izaRamos said...

hbaaaaat ! i hate fanatics pple =_=

situaBANGKA said...

haha. tq to you .