Thursday, April 14, 2011

ape rase bila sunyi

back to love. haha

ape perasaannye bila sunyi?

sunyi dari sape?

kenapa nak sunyi?

haha. sume orang akan rasa sunyi.

sunyi dari kawan2 . sunyi dari angin luar bilik. sunyi dari air yg mengalir. sunyi dari sejadah yang terbentang. tuhan sengaja tinggalkan kita dalam keadaan sunyi . DIA nak bagi kita peluang untuk rasa keadaan dalam kubur. keadaan di mahsyar . keadaan di saat kita sibuk dengan sume hal2 dunia.

sunyi itu memedihkan. MEMANG PUN ! even suami yang setiap hari mendengar bebelan isterinya saban hari tapi satu ketika tiada seciput pun suara isterinya kedengaran, pasti dia akan merasa sunyi malah lebih pedih rasanya daripada terpaksa menadah telinga mendengar bebelan isteri.

aku cakap betul. kadang2 aku rindu pulak nak dengar mak aku marah aku, nasihat aku walaupun aku mmg selalu wat acuh xacuh ngn nasihat mak aku. rindu nak dengar akak aku membebel bila aku malas2 xnak bangun dari katil. haha.

...............................................

okay aku dah xtau nak taip hape. bubye

wassalam.

No comments: