Thursday, January 20, 2011

hari ini dalam sejarah

assalamualaikum.

heh. sejarah aku je . xde dalam buku teks sejarah kbsm mahupun kbsr. JANGAN CARI ! haha. just kiddin. hoih. letih gila hari ni. tadi pegi time square yang mane baru aku tau name penuhnye BERJAYA TIME SQUARE. haha. ayoyo. malu dey macha. haha

hari ni THAIPUSAM. teringin jgk nak tgk perayaan diorang tapi takut lak. sebab yela, tetibe je aku sorang2 je bertudung cam cekodok tercongok tengok dorang . segan la. haha.

pastu tadi jalan2 kat dalam BTS tu kan, ternampak bbrape budak2 kecik yang kla tengok kt mata dorang tu, mcm berlagak besar macam lagi besar dari aku walaupun kecik. haha

sedih tengok budak2 sekarang. kecik2 da tau berjalan2 kt tmpat cmtu. aku dulu nk pegi maen masak2 kt umah jiran pun kne soal siasat macam2 ngn mak. nak salahkan sape ea?
fikir la sndiri. aku letih. da 3 hari aku xcukup rehat tp terlebih gula. xpela. aku xde mood nak cite lagi. cume tu la, aku ngadap lumix tadi sampaikan encik kedai tu macam gelabah je takut aku pow. haha

okay lah. bubye sayang.

nak rehat cukup tapi xnak qada takut esok lusa pun teringin nak qada jgk.

wassalam.

p/s : td ade gay nak cium aku tapi aku wat donno dan dia pun diam je smbil buat mulut mcm nak bercium tu sebab gay tu model pmpuan yang diambik gambarnye wat poster tampal kt tiang jmbatan. sayang aku xamek gambar gay tu kla x aku bleh buktikan, xpela kla xnak percaya. aku xmintak pun. haha

tata now :)

No comments: