Monday, November 7, 2011

iklan iklan iklan

assalamualaikum.

hai korang. hee . hari ni aku nak beriklan jap.

PTS sebuah syarikat buku2 ade anjurkan pertandingan. moh bongkar kod rahsia. beli buku yang ade logo "bongkar kod rahsia" pastu daftar kt PTS online pastu buleh main game sampai kencing @ muntah. pastu berpeluang dapat hadiah yobb. ade iPad 2, Samsung Galaxy Ace, iPod Touch, mp3 player, serta merchandise PTS! wohoooo. best gilak. kla aku dapat, mau terkencing aku. haha.

aku rase PTS anjurkan pertandingan camni utk galakkan orang membaca. beli buku dan baca. bukan beli buku buat penuhkan rak buku je . bagus kan. untung2 dapat hadiah lagi. wooo. bahagio den.

tapi korang dah bace belog aku ni, kira rajin membaca dah tu kan kan? alalala rajinnyeew nyah. auww. haha.

pape pun kla korang berminat nak join ptandingan PTS, klik "BONGKAR KOD RAHSIA".

1 comment:

mykhalis said...

betul2.. baca blog je.. tak nyempat baca novel