Wednesday, April 28, 2010

mereng mereng.

ape?
mereng? haha.
mereng la.
tau ke MERENG tu pe?
mereng lah.
tapi bukan aku mereng.
INTERNET yang mereng.
MENYAMPAHKAN betul la si INTERNET sayang !
jadi, terpaksa la aku BERTAPA kt CC yang indah lagi permai ni.
xsedih mane.
punyela aku bercite cite nak berBLOGging sambil minum teh panas ke, makan keropok ke, da la nga lapar.
kla aku bawak mendalah makanan kt cc, alamatnye kne kongsi ngn owner CC ni la. xnak ah.
baek aku makan sambil sental tayar basikal adik aku. xyah kongsi ngn sape sape. haha
DASAR KEDEKUT (!)
oke la. tu je nak gtau.
eh, ada satu lagi.
aku jumpe die. x.aku TERjumpe die.
aku xnak jumpe die. XBEST!
tapi yela, nk wat camne, xkan aku nk halau ye .
xkan xlayan kot.
punye la baek, bagus, cemerlang die tegur aku, JAHAT gile aku xlayan die.
*aku kan BAEK walaupun xSEBAIK DIA ! !
tapi IKHLASLY, aku xtengok pun mate ye. aku kla cakap cakap ngn org, aku suke tengok mate.
baru nampak keikhlasan dari mate.
die tu xyah tengok mate, tengok bulu hidung pun da tau ikhlas ke x.
uish ! JAHAT nye MULUT NADA AZMIN.
xbaek la nada, ape la. cabul betul mulut tu ea.
tapi aku xgune mulut. aku gune tangan je nak menaip hah.
kirenye tangan aku la yang cabul ni?
die yg xbertanggungjawab cmne?
alah.. bia la die. dose tanggung sendiri. ke nak share dose org?
xnak ah, dose sndiri pun ntah bertambun tambun, apetah lagi nk share.
kla share credit, aku xpela. SHARING IS CARING.
haha
panjang dah. em. nk off da ni. nak tengok budak CANTEK kawad~


pesanan MAKCIK TUE,
nak cakap BURUK pasal orang laen, cube tengok dulu diri kite, buruk tu ade x pada kite. kla xde, cube pikey, kla aku cakap buruk kt tut tut, aku nampak buruk x? ke ade iras2 beruk? haha. pikey la ea.MAKCIK da xlarat nak bebel panjang panjang. kite da besa, pandai pandai la nak hidup.

No comments: