Saturday, April 10, 2010

aduh =(

oke.

aku ad bape saat je nak taep ni.
sbl aku diheret ke dapur tolong mak masak. ke aku yang masak? haha. teke teke =P

internet yang cantek ni pun pandai je nk wat hal. aku rase cm nak KISS KISS je si REUTOR ni.

ADSL blinkin cam lampu jamban bilik aku yang da lame xtuka mentol.

HAMPEH!

aku call operator TM.

fes tyme call, si KACAK yg jwb. aduh. aku KELANTANESE abes. haha

seken tyme, si CANTEK lak yg jwb. aku cmpur je KELANTAN+KL.

CANTEK~

tp cian kat si CANTEK. menunggu aku dengan penuh keSABARan sambil berkate kate dengan perkataan 'HELLO, HELLO' berulang ulang kali.

bukan salah aku. aku nga kejar laptop lam bilik.

mane nak on lagi, pasang bateri lagi. da la si bateri ni KOMDEM.

aku pun g lari masuk bilik cari CHARGER.

seb bek si CANTEK xbputus ase. fuhh..

berpeluh aku, haha

last2 bole gak. tp xtau la kot2 pasni xleh balik.
em. xtau nak wtpe. aku letak gamba je la ea.

jangan geli.

ni hakikat.

aku pun loya gak tgk mule mule tapi da banyak kali tengok, xrase pape da.

enjoy urself yah =)

nasihat dari MAKCIK TUE, jaga lah GIGI anda baek baek.

me,
TONE

14 comments:

.isya. said...

argh !! gelinyee

situaBANGKA said...

haha.
cantek ape tu.
nada azmin likes this~

.isya. said...

isya kasri unlikeee

situaBANGKA said...

haha. xpe xpe. isya jage gg baek baek ye~

.isya. said...

haha ; insyaallah . waah , semngt betul k.nada nk jd dr. gigi !

situaBANGKA said...

haha. mesti. stat da blaja skng au. blaja siket siket. nk tebus balik malas mse spm dlu. huhu

.isya. said...

oh , haha . gud luck gud luckk (=

situaBANGKA said...

terime kaseh~

isya pun same, gud luck

jgn la jd cm k.nada ni. mls sgt nk blaja dlu.

dpt rendah da la spm. huhu

.isya. said...

haha ; thnks thnks !
hem , insyaallah . kak nada dpt jd dr nti tukar nme dah laa

situaBANGKA said...

shame2 shame2.

aik. asal nk tuka name?

nak tuka name pe?

si cantek?

ke SINGEGILE?
haha

.isya. said...

haha . tak laa . kene letak doktor lah sebelum namee , hahaaa

situaBANGKA said...

owh. haha.

doctor nada. hmm.. cntek cantek. haha

tp still nada gak kan. tmbh kt depan je.

nnti kla k.nada nk bkak klinik, knada cari isya, jd tukg kire2 duit. haha

.isya. said...

hahahahhaahahahahhaaha !!
lawak lahh . noleh gak ,
nti untung bahgi duaa ekk :)

situaBANGKA said...

beres~

nanti bole belanje isya mkn2. haha

pastu isya kne bwk k.nada jln2 pusg kl.

set?