Tuesday, June 22, 2010

TI+EI+EN+ES+AI+OU+EN= TENSION

hah?
nape tension? aduhai. cian aku. HAHA
aku xtau la kenape. jangan la tanye aku.
" lapar murtabak ayam la pulak "

hmm.
aduhai. kenape ngan aku ea?
ade masalah ke?

biase la. name lagi belajar. ade la yg pyh sket.

eh, msti la. name lg belajar. kla senang tu bukan name belajar.

aku rase badan aku da makin bertambah fats. ohh.. mcm mne ni...
tolong bagi aku satu tempat dan satu mase utk aku bersenam dan bagi aku makanan2 yang bole buatkan aku rase, oke. aku da sihat.

mane mane?

TIDAK !!!!

environment xsihat, udara xsegar, air xbersih. huk3.
merana la aku.
xpela. aku pikey la pe aku kne wat.

kne plan carefully. badan xnak naek, otak xnak lembap, tubuh xnak sakit.

beress~

haha

p/s: asal aku pnye post asyik PENDEK sahaja? nape org lain PANJANG ?
sebabnye, ni BLOG AKU. haha.

No comments: